Міністерство освіти і науки України Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича
Затверджено на засіданні кафедри економічної теорії, менеджменту і адміністрування Протокол №3 від 22.10.2019 р.
Зав. кафедри проф. Галушка З.І.
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ
КАФЕДРИ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ, МЕНЕДЖМЕНТУ І АДМІНІСТРУВАННЯ
до 2026 рр.
Чернівці
2020
Основні положення Концептуальних засад розвитку економічної теорії, менеджменту і адміністрування Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича
Місія кафедри – підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних аналізувати, науково обґрунтовувати та приймати ефективні рішення й нести відповідальність за діяльність організації, забезпечувати її стійкий довготривалий розвиток у конкурентному середовищі.
Цінності, Норми, Принципи – Людяність, Порядність, Патріотизм, Духовність, Професіоналізм, Довіра, Інноваційність, Креативність, Індивідуальний підхід, Корпоративна культура, Людиноцентризм, Конкурентоспроможність.
Стратегічна мета розвитку кафедри – підвищення конкурентоспроможності кафедри на ринку освітніх послуг на основі: розвитку висококваліфікованого викладацького персоналу; впровадження сучасних методів навчання із використанням комп'ютерної та мультимедійної техніки; встановлення партнерських відносин з органами державної влади і управління, громадськими організаціями, провідними підприємствами Західного регіону України; постійного оновлення та адаптації структури освітніх програм до змінних вимог ринку праці; участі колективу у розробці наукових, прикладних та консультаційних проектів для органів місцевого самоврядування та бізнес-структур.
Пріоритети розвитку кафедри: висока якість освітніх послуг; конкурентоспроможність; сталий розвиток; наукове співробітництво; співпраця з громадою; орієнтація на потреби ринку.
Підцілі розвитку кафедри:
1. Забезпечення якісних, таких, що відповідають національним, європейським і міжнародним фаховим стандартам, освітніх послуг для підготовки висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців за спеціальностями 051 «Економіка» та 073 Менеджмент.
2. Розширення освітніх можливостей кафедри на основі удосконалення існуючих та розробки нових освітніх та освітньо- наукових програм відповідно до потреб ринку праці.
3. Підвищення кваліфікаційного рівня викладачів, розвиток наукової школи кафедри у напрямі підвищення науково-методичного та прикладного рівня наукових досліджень з метою забезпечення конкурентних переваг на ринку науково-освітніх послуг та ефективної співпраці зі стейкхолдерами.
4. Виховання висококваліфікованих фахівців, здатних до якісної професійної діяльності, творчості та самовдосконалення.
Стратегічні цілі та завдання розвитку кафедри економічної теорії, менеджменту і адміністрування
до 2026 рр.
Стратегічна мета розвитку кафедри – інноваційний розвиток та забезпечення конкурентних переваг кафедри на ринку освітніх послуг |
||
Ціль 1
Забезпечення якісних, таких, що відповідають національним, європейським і міжнародним фаховим стандартам, освітніх послуг для підготовки висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців за спеціальностями 051 «Економіка» та 073 Менеджмент |
Ціль 2
Підвищення кваліфікаційного рівня викладачів, розвиток наукової школи кафедри у напрямі підвищення науково- методичного та прикладного рівня наукових досліджень з метою забезпечення конкурентних переваг на ринку науково-освітніх послуг та ефективної співпраці зі стейкхолдерами. |
Ціль 3
Виховання висококваліфікованих фахівців, здатних до якісної професійної діяльності, творчості та самовдосконалення. |
Операційні цілі та завдання |
||
1.1. Розширення освітніх можливостей кафедри на основі удосконалення існуючих та розробки нових освітніх та освітньо- наукових програм відповідно до стандартів вищої освіти та потреб ринку праці: - удосконалення існуючих та створення нових НОП та ОП відповідно до тенденцій розвитку ринку праці; - залучення фахівців-практиків до розробки ОП; - забезпечення можливості формування індивідуальних ОП та програм подвійного навчання. 1.2. Підтримання високого рівня навчально-методичного забезпечення ОП на основі: - систематичного оновлення робочих програм, розміщення їх в системі MOODLE; - забезпечення достатньої кількості вибіркових дисциплін відповідно до тенденцій розвитку спеціальностей та надання можливості їх вільного вибору; - забезпечення нормативних |
2.1.Підтримання високого конкурентоспроможного наукового рівня роботи кафедри:
- розвиток наукової школи «Економічний та управлінський потенціал соціалізації національної економіки»; - спрямування наукових досліджень на розв’язання важливих завдань сталого економічного розвитку; - поглиблення прикладного характеру наукових досліджень; - Збільшення кількості наукових публікацій у виданнях, що належать до науко метричних баз;
2.2. Лідерству у розвитку економічної та управлінської науки регіоні - організація наукових конференцій та Круглих столів за тематикою кафедри із запрошенням вітчизняних і зарубіжних науковців та представників |
3.1. Удосконалення підходів до виховної роботи, спрямованих на формування всесторонньо розвиненої особистості студента: - виховання професійних навиків лідерства, комунікабельності, вміння раціонально витрачати час, стратегічно мислити; - поєднання заходів національного, інтелектуального, трудового, громадсько- правового, морального, художньо-естетичного, екологічного, превентивного та фізичного виховання; 3.2. Навчання орієнтуватися та приймати раціональні рішення в змінних умовах зовнішнього середовища - залучення студентів до наукової роботи та розробки проектів |
навчальних дисциплін навчально-методичними посібниками і підручниками. 1.3. Удосконалення форм і методів навчальної роботи на основі: - використанням комп'ютерної та мультимедійної техніки, електронного забезпечення для дистанційного навчання студентів; - підвищення рівня практичної спрямованості проведення аудиторних занять; - залучення до навчального процесу зарубіжних та вітчизняних науковців і професіоналів-практиків. |
органів державного управління і сфери бізнесу; - участь у розробці проектів сталого розвитку міста і області; 2.3. Самовдосконалення та розвиток - систематичне підвищення кваліфікації викладачів – стажування в Україні, за кордоном, участь у спеціальних міжнародних програмах підвищення кваліфікації з отриманням відповідних сертифікатів |
стратегічного розвитку різних сфер розвитку суспільства й економіки; - спрямованість на виховання суспільно свідомої особистості студента, залучення студентів до корпоративних цінностей кафедри |